25 jaar Kiwanis Club Almelo

Breaking news!
Kiwanis Club Almelo bestaat dit jaar 25 jaar en de feestcommissie werkt achter de schermen hard aan de voorbereidingen van een geweldig Lustrumfeest in juni! Onze club, opgericht in 1992 door erelid en gerespecteerd senator Jos Stuyver, zal dit heuglijke feit zeker niet ongemerkt voorbij laten gaan.

In juni vieren alle leden (met eventuele partner) uitbundig deze mijlpaal met een tweedaags verblijf in Nationaal Park de Weerribben-Wieden. Hotels zijn geboekt, het menu voor het jubileumdiner zorgvuldig uitgekozen, DJ Robbert en de feestzaal voor The White Party Of The Year zijn vastgelegd, evenals de varende feestboot, de picknickmanden en de fietsen voor de fietstocht op zondag. Het belooft een geweldig feest te worden en de weergoden zijn verzocht dit lustrumweekend uitsluitend zon en warm weer te verstrekken . . . . Fingers crossed.
Binnenkort verschijnt een uitgebreid nieuwsitem over oprichter Jos Stuyver op deze website! Wordt vervolgd dus.

Rechtsvoor op de foto oprichter en thans senator Jos Stuyver.
Op bovenstaande foto test de lustrumcommissie de terrasstoelen, keurt de hotelkamers, proeft de menu's. Hard werken dus voor Goan, Bart, Jos en Jos :-)