Bart Schumer - onze nieuwe voorzitter

Vraag niet hoe de selectie van een nieuwe voorzitter in zijn werk gaat, maar feit is dat Bart Schumer tot en met de laatste selectieronde als grote winnaar uit de bus is gekomen. Van harte gefeliciteerd Bart. Zijn voorzitterschap beslaat twee jaren en duurt dus tot 1 oktober 2016. Bart komt in gespreid bedje terecht; zijn flamboyante voorganger, Frank Schoonebeek, laat een bloeiende en groeiende Kiwanis Club Almelo achter. Onder leiding van Frank is de club nog dynamischer, nog jeugdiger, nog hipper geworden. En waar andere clubs kampen met gebrek aan aanwas van jonge leden, is dat probleem bij Kiwanis Club Almelo in het geheel niet aan de orde.
Heel hartelijk dank Frank, je was een geweldige voorzitter!

En Bart . . . . heel veel succes, je kan het!

Links op de foto aftredend voorzitter Frank, rechts onze kersverse voorzitter Bart