Geweldig Sinterklaasfeest in Movie Unlimited, georganiseerd door Kiwanis Club Almelo

Zaterdag 29 november organiseerde Kiwanis Club Almelo, i.c.m. het Sterrenfonds, een geweldig Sinterklaasfeest in de Almelose bioscoop Movie Unlimited. De opkomst was overweldigend en de bioscoop was goeddeels bezet. Doelgroep: langdurig zieke kinderen, kinderen uit bijstandsgezinnen, kinderen welke uit huis geplaatst zijn i.v.m. onveilige situaties. Oftewel: kinderen die wellicht geen pakjesavond zouden beleven. Voor deze kinderen werd het op 29 november wel een groot feest, met Sint en zijn Pieten, een prachtige Sinterklaasfilm, pepernoten, strooigoed en . . . . . . na afloop cadeautjes voor iedereen. Wat een blije snoetjes, wat een heerlijk evenement. Kijk voor foto's in het Fotoboek. De foto's zijn weer gemaakt door Rieks Moller. Steun het Sterrenfonds, en doneer uw gift op bankrekening NL22ABNA 0472582321. Sterrenfonds, ook een activiteit van Kiwanis Club Almelo.