Klaas van Heuven - 25 jaar lid Kiwanis Club Almelo

Klaas van Heuven 25 jaar lid van onze mooie club! Deze mijlpaal werd gevierd tijdens de jaarlijkse barbecue op 15 juli, dit keer in de fraaie tuin van Guido en Annemieke Smit. Klaas en echtgenote Marion werden uitgebreid toegesproken door voorzitter Marnix (toevallig op deze dag ook nog jarig) en gememoreerd werd dat Klaas een van de leden van het eerste uur is en dat de 25-jarige diverse commissie- en bestuursfuncties succesvol vervulde. Inmiddels behoort Klaas tot het selecte gezelschap der senatoren van Kiwanis Club Almelo. Na het opspelden van het ere-insigne in zilver waren er bloemen uit handen van de secretaris voor Marion en hieven we met z'n allen het glas op de jubilaris en zijn echtgenote! Hartelijk dank voor hetgeen je allemaal hebt gedaan voor onze club Klaas! Van harte proficiat.