Opbrengst actie 'Kerstbomen verkopen' maar liefst 9.400 euro! Alle 421 Nordmann kerstbomen zijn verkocht en aan huis of kantoor bezorgd.

Persbericht

Kiwanis Club Almelo schenkt 9.400 euro aan goede doelen

De 26 leden van Kiwanis Club Almelo hebben 421 Nordmann kerstbomen verkocht en zaterdag 2 december bezorgd bij de afnemers. Hiermee verdiende deze serviceclub ruim 9.000 euro en schonk dit aan lokale goede-doelen-organisaties welke zich richten op kinderen. Kleding- en Schoenenbank Ezra, de stichtingen Toppers op Zondag en Verjaardag In De Maak, evenals Natuurhus Almelo, kunnen weer rekenen op donaties. Ook worden voor de feestdagen kerstpakketten bezorgd bij veelal eenouder gezinnen, levend op bijstandsniveau.