Opbrengst Walking Dinner 2023 maar liefst 9.500 euro!

Het netto resultaat van Walking Dinner 2023 is . . . . . . 9.500 euro
Iedereen heel hartelijk bedankt!

Op de foto van links naar rechts: Paul Drost (voorzitter), Rolf van Roermund (commissie fundraising) en Bart Schumer (organisator Walking Dinner)

-----------------------------------------------------------------------------

Kiwanis Club Almelo organiseert voor de 21e keer het Walking Dinner.
Opbrengst voor het goede doel

Dineren in diverse restaurants en het goede doel steunen, dat is het Walking Dinner Almelo. Deze groots opgezette activiteit vindt plaats op woensdag 13 september. Het aantal gasten is gemaximeerd op 300 en er is nog een aantal deelnamekaarten beschikbaar.

Het 5-gangen menu wordt geserveerd in 5 verschillende restaurants gesitueerd rondom het Prinses Amaliaplein in Almelo. De deelnemers wandelen na het voorgerecht in restaurant 1 naar restaurant 2 voor het tussengerecht, vervolgens naar restaurant 3 voor het hoofdgerecht etc. Na afloop is er een afterparty in Bistro 115. Deelnemende restaurants zijn Ibiza,The Shamrock,’t Wetshuys en Willem IV.

De keukenbrigades van de deelnemende restaurants presenteren zich op hun best. De kosten bedragen € 80,00 per deelnameticket en dat is inclusief alle softdrinks, bier of wijnen. Van dit bedrag gaat ruim 60% naar lokale kindgerelateerde goede doelen. ‘Serving the children of the world’ is immers het motto van Kiwanis Clubs. Maximaal aantal deelnemers is begrensd op 300 (5 restaurants, per gang 60 gasten).

Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs. Een serviceclub, in het algemeen, is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengt (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeeft aan goede doelen (fundspending).

Een Kiwanis serviceclub heeft naast de genoemde doelstelling vooral persoonlijke ontplooiing van het individuele lid voor ogen. Kiwanis is met circa 350.000 leden in de gehele wereld in ruim 80 landen aanwezig. Kijk voor informatie op www.kiwanis.nl/almelo

Deelnamekaarten bestellen via walkingdinner@kiwanis.nl of via WhatsApp 06 53658188