Marnix van Kooij voorgedragen als Luitenant Gouverneur

Met trots kunnen we u meedelen dat ons clublid en ex-voorzitter Marnix van Kooij door het bestuur van Kiwanis Nederland is voorgedragen tot Luitenant Gouverneur (LG) en zal bij aanvang van het nieuwe bestuursjaar (oktober) officieel benoemd worden. Marnix wordt dan de verbindende schakel tussen de Kiwanis Clubs in divisie oost, de divisie waar Kiwanis Club Almelo deel van uit maakt, en het landelijk bestuur. Nu de ambtstermijn van de huidige divisievoorzitter, ons clublid Paul Drost, afloopt is het des te verrassender dat Kiwanis Club Almelo zijn opvolger mag aanwijzen. Paul coacht Marnix als Imm. past LG tot eind van dit jaar, dan neemt Marnix het eervolle LG-schap op zich. Divisie oost beslaat de gebieden Twente, Achterhoek en Gelderland.
Marnix, heel veel succes gewenst en Paul bedankt voor alles wat je voor Kiwanis hebt betekend en nog gaat betekenen. We zijn trots op jullie!