Te gast bij Jeroen en Heidi Bos - 'de Smaak van' , Doelenstraat 19, Almelo

Een geweldige avond . . . .

Woensdag 23 april waren de leden van Kiwanis Club Almelo te gast bij het enthousiaste ondernemerspaar Jeroen en Heidi Bos. Ze runnen in het mooiste, meest authentieke straatje van Almelo, de Doelenstraat, hun prachtige creatieve kookstudio en catering de Smaak van. Jeroen en Heidi beheren tevens stadslab Indie, in een oude, voormalige ten Cate textielfabriek in Almelo.
De avond was een feest voor de smaakpapillen, met als hoogtepunt een heerlijke, rose rood gegaarde kalfslende uit . . . . . de hooikist. Het vlees kort aanschroeien en daarna uren in de ouderwetse hooikist plaatsen - slow cooking dus. Maar ook de mooie wijnen, voor- en nagerechten waren van hoogstaand niveau.
Eigenlijk verdienen ze twee Michelin sterren; één voor Jeroen en één voor zijn charmante echtgenote Heidi.
Kortom, de Smaak van is een aanrader van jewelste!

Website http://www.desmaakvan.com

Luisteren naar de culinaire uitleg . . . .

Niels Mulder (collega horecaondernemer) gaf acte de présence