Walking Dinner 2020 afgelast i.v.m. de 1,5 meter afstand-regel!

Kiwanis Club Almelo schrapt 20e editie: 1,5 meter regel onmogelijk

/imagecache/lg/uploads/2020/07/walking-dinner-betere-foto.jpg

ALMELO - Kiwanis Club Almelo zou woensdag 9 september de 20e editie van het Walking Dinner organiseren maar heeft dit evenement afgeblazen. Door de 1,5 meter afstand-regel zijn de Almelose restaurants rondom het Amaliaplein niet in staat per dinergang 70 gasten te herbergen.

Goede doelen
Jaarlijks kopen ruim 350 gasten voor 75 euro een entreeticket  dat recht geeft op een 5-gangen menu en een wijnarrangement. Al wandelend doet het gezelschap vijf restaurants aan. Nadien is er een afterparty in Grandcafé Het Hookhoes. De netto-opbrengst bedraagt jaarlijks ruim 10.000 euro en dit geldbedrag wordt geschonken aan kind-gerelateerde goede doelen zoals Weekend Toppers en Stichting Ezra Foundation (kleding/schoenen bank).

Reserves
Om toezeggingen na te komen hebben de 41 leden van de Kiwanis Club besloten de clubreserves aan te spreken. ‘Afspraak is afspraak’ aldus woordvoerder Jos Bloemendal. Voor 8 september 2021 staat wederom een Walking Dinner op de agenda!

/imagecache/download/uploads/2020/07/walking-dinner-2019-foto-1.jpg