Wederom een groot succes: 420 kerstbomen verkocht en de netto winst bedraagt maar liefst 10.020 euro!

Opbrengst voor het Almelose Kinderfonds

Alle kopers van een Nordmann kerstboom: heel hartelijk dank! De winst, ruim 10.000 euro, is inmiddels overgeboekt naar het Almelose Kinderfonds. Deze stichting doneert op haar beurt weer aan de lokale kinderkleding- en kinderschoenenbank en uiteraard is weer een groot bedrag bestemd voor de stichting Toppers op Zondag. De donaties komen goed terecht bij de doorgaans éénoudergezinnen, levend op bijstandsniveau.
Hier worden wij, de leden van Kiwanis Club Almelo, heel blij van! Dit is onze missie, serving the children of the world, daar doen we het voor.