Wat een succes! Walking Dinner 2018 brengt maar liefst 12.150,- euro op

Op de foto van links naar rechts: burgemeester Arjen Gerritsen, Michel ten Hag (voorzitter Toppers op Zondag), Enrico Grobben (hoofdsponsor Felloo), Jos Bloemendal - voorzitter Kiwanis Club Almelo.

Op woensdag 12 september vond de 18e editie van het Walking Dinner plaats. En het was weer een eclatant succes, de succesvolste editie ooit.
Alle 330 deelnamekaarten waren in een mum van tijd verkocht en de netto opbrengst van deze avond bedroeg maar liefst 12.150,- euro! Dit bedrag wordt geschonken aan de Stichting Weekend Toppers op Zondag - bestemd voor talentvolle kinderen, opgroeiend in een kansarme omgeving.

De gasten genoten van een culinair 5-gangen diner, begeleid door mooie wijnen en geserveerd in vijf verschillende restaurants. Na afloop nog een heel gezellige afterparty in Grandcafe Het Hookhoes. Kijk voor meer info op www.kiwanis.nl/almelo en ga naar Fotoboek.
Volgend jaar vindt Walking Dinner plaats op woensdag 11 september 2019.

Deelnemende restaurants: Ibiza, Gastrobar, The Shamrock, Willem IV, Hudsons en Het Hookhoes.